dinsdag 4 oktober 2016

Paperbag

Ik zocht nog een mooie paperbag om rondslingerend speelgoed in op te bergen. Duizend-en-één papieren zakken zijn er te vinden en vaak prachtig mooi. Toch wou ik liever een gepersonaliseerde versie. Daarom bestelde ik een blanco papieren zak van A Lovely Little Company en maakte ik er zelf één helemaal naar mijn eigen zin.


Van de pdf van het geboortekaartje van Jul traceerde ik zijn naam in de Silhouette Studio. Sommige details waren te fijn, zoals de stippellijntjes in de letters. Daarom maakte ik er via puntbewerking volle lijnen van.

Ik liet de Silhouette het ontwerp uitsnijden uit zwarte matte vinyl. Via transferpapier bracht ik de vinyl over op de papieren zak.



Ook zonder een Silhouette Cameo kan je een mooie paperbag maken. Dan heb je enkel een beetje geduld en een schaar nodig!

--------------------------
Vinyl: Feeërieke
Blanco paperbag: A Lovely Little Company

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen