donderdag 14 april 2016

Luiermand tot de tweede

Hier maakte ik er al twee voor in de babykamer, maar ik wou er nog eentje voor beneden. Ik heb namelijk niet echt veel zin om binnenkort voor elk pampertje naar boven te lopen. Daarom leek het mij handig om ook op de benedenverdieping een voorraadje pampers en natte doekjes te bewaren.

Ik zag deze tutorial voorbijkomen en pinde het meteen. Bedankt voor de uitleg! Ik vond het een zalig projectje om tussendoor te maken. Je hebt er helemaal niet veel stof voor nodig en het zit heel snel in elkaar. Ik hou er echt van dat er net twee rijen pampers naast elkaar kunnen. Maar je kan de mandjes voor eender wat gebruiken. Ik ga er zeker nog maken. Ook een ideaal geboortecadeautje, als je het vult met andere leuke dingen!


Ik was wel wat verstrooid en vergat aan de binnenstof een keergat te laten. Geen probleem, ik stikte de bovenrand gewoon om. Het zou nog wel wat strakker zijn als je hier geen stiksel zou zien. Dus volgende keer wat meer focus!


---------------------------
Patroon: pampermand van Aj-stoffenspulletjes 

Stoffen: buitenstof en versteviging van Bobby Sewing in Mortsel, binnenstof is een restje dat ik nog liggen had. 

2 opmerkingen:

  1. Blij dat het zo een mooie mand is geworden! Het stiksel bovenaan valt helemaal niet op dus die Verstrooidheid was niet erg!
    Slim om boven en beneden paupers te voorzien want je loopt echt niet graag iedere keer naar boven 😀 het kunnen soms nogal veel paupers zijn op een dag! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen